piątek, 24 stycznia 2014

Nominacje do LBA


Nominacja nr 1

Mój blog został nominowany do Liebster Blog Award przez jestem-realna.blogspot.com. Serdecznie za to dziękuję, ale  przyznam szczerze, że pierwszy raz słyszę o czymś takim ;D

Oto zasady : Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

No więc odpowiedzi na zadane mi pytania:
1. Jakie masz zainteresowania?
Mam kilka zainteresowań. Przede wszystkim uwielbiam jazdę na deskorolce. Oprócz tego bardzo chętnie słucham muzyki (głównie rapu, choć nie tylko), lubię pisać różnego rodzaju opowiadania (coś w stylu mojego bloga ;D), ostatnimi czasy zainteresowałam się również ... żużlem ;]
2, Jak nazywa się twój ulubiony film?
Hmm... oglądałam naprawdę dużo świetnych filmów, więc ciężko będzie mi wybrać jeden. Będzie się to wahać między "Chłopcem w pasiastej piżamie, "Pianistą", "Kokuhaku", a "Modlitwami za Bobby'iego".
3. Jak ma na imię i nazwisko twój ulubiony aktor?
Szczerze mówiąc, to nie mam ulubionego aktora, ale jeżeli musiałabym wybierać, tak na siłę, chyba byłby to Josh Hutcherson ;]
4. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga? 
Powodów jest kilka. Przede wszystkim to chyba nuda, chęć zajęcia sobie czasu ;D Po za tym, już gdy byłam młodsza, pisałam, tak dla siebie, wiele opowiadań, z czego w rezultacie żadnego nie skończyłam. W końcu postanowiłam zabrać się za publikowanie moich wymysłów na blogu ;]
5. Lubisz zwierzęta?
Oczywiście, że tak. Nawet kocham ;D 
6. Czy lubisz oglądać apele szkolne?
Zdecydowanie nie. I właściwie, to nie poznałam jeszcze osoby, która by je lubiła ;D Jakieś dziwne przedstawienia nie wnoszące zupełnie nic do życia, gadania od rzeczy, wszyscy ściśnięci w jedno miejsce, nikt nie wie o co chodzi, Moim zdaniem totalny bezsens. 
7. Jaki jest twój ulubiony zespół, piosenkarz, czy piosenkarka?
Uuuupppss.... ;D Szczerze mówiąc to raczej nie mam nikogo ulubionego. Słucham wszystkich po trochu o.O Ale powiedzmy, że NPWM ;]
8. Czy lubisz fizykę i matematykę?
Nie, nie i jeszcze raz nie. Nie znoszę tego ;D
9. Czy lubisz jogurt naturalny?
Tak. Niby nic zachwycającego, ale jednak mi smakuje ;]
10. Masz zwierzątko w domu?
Tak, mam dziewięcioletniego szynszyla ;D Nazywa się Kulka *.*
11. Czy byłaś kiedyś na koncercie?
Tak, byłam ;D Był to koncert U2, w zasadzie jakoś nigdy za nimi szczególnie nie przepadałam, ale za to mój tata jest ich fanem, dlatego tak właśnie wyszło ;]

Blogi, które ja nominuję :

Pytania do Was:
1. Jaki dzień swojego życia uważasz za najlepszy?
2. Jaki jest Twój ulubiony sport?
4. Jaki jest Twój naturalny kolor włosów?
5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
7. Masz rodzeństwo? 
8. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyczny?
9. Co widzisz z okna swojego pokoju?
10. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
11. W jakim miesiącu masz urodziny?



Nominacja nr 2

Drugą nominację otrzymałam od w--ciszy.blogspot.com. Również dziękuję ;]
A teraz odpowiedzi na zadane mi pytania :
1. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
Zdecydowanie w-f ;D 
2. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Ciężkie pytanie ;D Ale powiedzmy, że "Książę Mgły" Carlosa Ruiz'a Zafon'a ;]
3. Co cenisz sobie w ludziach?
Wydaje mi się, że przede wszystkim szczerość. Nie cierpię kłamstwa, dwulicowości. Także sądzę, że jeżeli ktoś jest naprawdę szczery, jego wady schowają się w cieniu tej właśnie zalety ;]
4. Kto jest twoim autorytetem?
Nie wiem, jak odpowiedzieć na to pytanie. Prawie każda poznana osoba wnosi coś cennego do mojego życia, uczy pewnych rzeczy. Jak na chwilę obecną nie jestem w stanie powiedzieć, na kim się wzoruję ;D
5. Co sądzisz o moim blogu?
Jest ok. Może trochę zbyt ubogi szablon, ale jeżeli chodzi o tekst, to jest w porządku ;]
6. Jaki film ostatnio oglądałaś?
Właśnie wróciłam do domu z kina ;D Byłam na Paranormal Activity : Naznaczeni.
7. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Powodów jest kilka. Przede wszystkim to chyba nuda, chęć zajęcia sobie czasu ;D Po za tym, już gdy byłam młodsza, pisałam, tak dla siebie, wiele opowiadań, z czego w rezultacie żadnego nie skończyłam. W końcu postanowiłam zabrać się za publikowanie moich wymysłów na blogu ;]
8. Jakie masz hobby?
Przede wszystkim deskorolka ;]
9. Co sprawia, że się uśmiechasz?
Tutaj również jest wiele powodów, jednak, żeby nie przedłużać, uśmiecham się, gdy widzę radość na twarzy dziecka ;]
10. Co najbardziej w sobie lubisz?
Oj.. trudne pytanie ;/ Nie będę tutaj wylewać moich smutków i żalów, więc powiedzmy że to, iż próbuję się zmienić. Jeżeli czegoś w sobie nie lubię, dążę do zmian. Inni tego zapewne nie widzą, jednak lubię to codzienne pokonywanie kolejnych granic, które sama sobie z nieznanego powodu postawiłam .

Blogi, które ja nominuję :

Pytania do Was :
1. Jaki jest Twój ulubiony serial?
2. Co chciałbyś / chciałabyś w sobie zmienić?
3. Co zabrałbyś / zabrałabyś na bezludną wyspę (3 rzeczy)?
4. Co w Twoim wyglądzie podoba Ci się najbardziej?
5. A co najmniej?
6. Kiedy zacząłeś / zaczęłaś pisać swojego pierwszego bloga?
7. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
8. Jakie imię męskie i żeńskie podoba Ci się najbardziej?
9. Masz swój własny pokój?
10. Czego się najbardziej boisz?
11. Jakie jest twoje marzenie?



Nominacja nr 3

Trzecią nominację otrzymałam od miszaszeek.blogspot.com. Oczywiście również dziękuję ;]
No i starym zwyczajem odpowiedzi na zadane mi 11 pytań :
1. Jaki jest twój ulubiony film na zimowe wieczory?
Hm.. nie mam takiego jednego filmu. Sądzę, że nie pogardziłabym żadnym dramatem ani horrorem na poziomie (byle by nie romanse i takie tam ;D), jednak nie mam nic konkretnego ^.^
2. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Ojejciu ... nie wiem. Bardzo trudne te pytanie ;_; xD Powiedzmy, że spaghetti ;]
3. Czy lubisz czytać książki?
Oczywiście, że tak ;]
4. Skąd czerpiesz inspirację do nowych postów?
Sama nie wiem, różnie bywa. Na moim blogu, jak pewnie zauważyliście, piszę opowiadanie, także wątek główny miałam od początku, zresztą tak jak ogólny zarys wydarzeń. A jeżeli chodzi o szczegóły, to różnie. Czasami z mojego życia, czasami z piosenek, filmów, rozmów osób, które mijają mnie na ulicy, czasami może i nawet ze snów xD Po prostu szukam wszędzie ;]
5. O której godzinie kładziesz się spać?
Nie mam konkretnej godziny, ale wcześnie. Gdy chodzę do szkoły staram się do 24 położyć, a gdy nie, to różnie.
6. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Ciężko powiedzieć. Każda pora roku ma w sobie coś niesamowitego. W lato, oczywiście wiadomo - jest ciepło, fajnie. Można robić wiele rzeczy na dworze. W zimę, o ile jest śnieg jest również dobra zabawa. Jesienią, gdzie się nie spojrzysz, widzisz kolorowe liście, to niesamowity widok. Zaś wiosną cały świat jakby budził się do życia po głębokim, długim śnie. Jednak jako, że lubię grać w siatkówkę i jeździć na desce, wybieram lato ;D
7. Jaki jest twój ulubiony serial?
Na wspólnej, Wawa non stop (choć szczerze przyznam, że nie wiem, czemu to oglądam o.O)
8. Należysz do jakiś fanów typu Beliebers, Lovatics?
Nie ;]
9. Skąd pomysł na założenie bloga?
Ponieważ to pytanie pojawiło się już dwukrotnie, pozwolę sobie skopiować odpowiedź xD A więc : Powodów jest kilka. Przede wszystkim to chyba nuda, chęć zajęcia sobie czasu ;D Po za tym, już gdy byłam młodsza, pisałam, tak dla siebie, wiele opowiadań, z czego w rezultacie żadnego nie skończyłam. W końcu postanowiłam zabrać się za publikowanie moich wymysłów na blogu ;]
10. Czy byłaś tej zimy na sankach albo na łyżwach?
Na sankach jeszcze nie, póki co śnieg nie był zbyt hojny, więc nie było takiej możliwości. Ale za to na łyżwach byłam ;]
11. Masz zwierzę? Jeśli tak, to jakie i jak ma na imię?
Teraz został mi jeden szynszyl, nazywa się Kulka. 

Blogi, które ja nominuję :

Pytania do Was :
1. Wolisz coca-colę, czy pepsi?
2. Jaki sport uprawiasz najchętniej?
3. Jakie jest Twoje ulubione miejsce?
4. Jak spędziłaś / spędziłeś swoje najlepsze wakacje?
5. Co przychodzi Ci na myśl po usłyszeniu słowa "wieczność"?
6. Byłaś / byłeś kiedyś na jakimś meczu?
7. Jaki owoc lubisz najbardziej?
8. Jak rozumiesz słowo "przyjaźń"?
9. Masz jakąś fobię? Jeśli tak, to jaką?
10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
11. Co Cię najbardziej denerwuje u innych?

Jeszcze raz dziękuję za wszystkie nominacje i powodzenia ;]

10 komentarzy:

  1. przeczytałam kilka wcześniejszych postów są świetne masz bardzo fajnego bloga masz talent do pisania jeśli masz chwilę zapraszam do siebie http://mojanietypowaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, nominowałam Cię do VBA:) Info u mnie na blogu, licze na obserwacje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje <3

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :)
    + ja mam Kotkę, która nazywa się Kulka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, ale nie bawię się w takie coś ;))
    http://h0peless-start.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za nominację ;) masz fajnego bloga

    http://niezbedna-dawka-linkinpark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za nominację! :D

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za nominację, jutro dodam odpowiedzi :) Przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale wcześniej Twój komentarz był w spami (nie wiem jak to się stało)

    OdpowiedzUsuń